Saturday 12 September 2009

sex with the ex

Η ώρα εν 6 το πρωί. Τώρα μπήκα σπίτι, όμως θα γράψω γιατι έχω οίστρο...

-Έρχομαι για τρεις μέρες τζιαι θέλω πολλά να σε δω.
Άλλο που εν ήθελα. Παρά το ότι επήρα το απόφαση πλέον ότι δεν είμαι για σχέσεις/αγάπες/έρωτες τζιαι εν πρόκειται να το ξαναεπιδιώξω (γιατί μόνο κακό μου κάμνει) ένιωθα την επιθυμία να τον δώ. Τζιαι ξέρεις, τούτα που λαλούν οι διάφοροι παρέες μου ότι εκάμαν σχέσεις που εδιαρκέσαν μισό τζιαι δκυό μήνες εν τζιαι λοαρκάζω τα. Εγώ λαλώ τα σεξ/dates/whatever. Σχέση ένενι τζιαι να σου εξηγήσω γιατί. Εν τον ήξερες τόσο πολλύ τζιαιρό ωστε να τον πιστεύκεις σαν θεό. Ώστε να πάεις να μείνεις μαζί του. Εν έκοφκες τες φλέβες σου για την πάρτη του. Έν ήσουν λίωνω-σβήννω-πεθαίνω άμαν ήσουν διχα του. Τζιαι δεν πιστεύκω στον κεραυνοβόλο έρωτα. Θέλεις πε με απόλυτο, θέλεις πε με ιδιότροπο.
Ένιγουεη πίσω στο θέμα μας.
Είχαμε να βρεθούμε τρεις τέσσερεις μήνες. «Φτάννω το απόγευμα» λαλεί μου τζιαι μετά είμαι free.
Ήντα να κάμω εγώ ο κακομάζαλος? Σάζουμαι, ντύνουμαι, βάλλω τες κρεμούδες μου να φαίνουμαι πιο μιτσής τζιαι ξεκινώ. Εβρεθήκαμεν στα παλιά γνωστά μας σποτς. Όι, έν ηταν σε κανένα γκέι μαχαζί του Soho, είχαμεν τζιαι οι δκυό την ίδια συμπάθεια σε πιο όμορφους χώρους τζιαι πίο ωραίους.
Καθούμαστεν λοιπόν στο μπαρ τζιαι αρκέφκουμεν την κουβέντα. Τι εννα πιούμε? Cocktails λαλεί μου, κάμνουν τα πολλά καλά δαμε. Οκκέι απαντώ τζιαι παραγγέλλω κάτι πράματα αλλά τζιαι finger food για να μεν πιττώσω που το πρώτο. Ε έτο αρκέψαμεν τες αναλυσεις τζιαι το ένα ποτό έφερνε το άλλο τζιαι σε ανάμιση ώρα έγιναμεν πουλλούθκια..
Έλα μαζί μου λαλει τζιαι πίαννει με που το σίεριν. (Έτσι όπως ήμουν φυσικά ήντα τσιανς είχε να τον αφήσω να φύγει μόνος, οεο?). Φκαίνουμεν στο δρόμο, αφτένουμεν τσιάρο τζιαι γυρίζει με ένα περίλυπο ύφος τζιαι λαλεί μου: Θέλεις να πάμε στο δωμάτιο μου?

*ΣΕΙΡΗΝΕΣ* *ΠΑΝΙΚΟΣ* *ΠΕΦΤΕΙ Η ΠΟΛΗ*

Ε μα γαμώ το, εν αίμα τζιαι βράζει... Επίαμεν...Έμεινα τζιαμέ τη νύχτα. Εξυπνήσα το πρωί τζιαι πάστο κρεβάτιν ίσιεν ενα κάρο φαγία τζιαι τζίνον μέστην μέση. Εφάμεν πρωίνο τζιαι βασικά επεράσαμεν την μέρα μαζί. Εγυρίσαμεν κάμποσο μεστο κέντρο, είδαμε κάτι φίλους του για lunch, κανονικά σαν παλιά.


Τη νύχτα έφια τζιαι επία σπίτι μου. Γύρω στες 5 το πρωί εκατέβασα 2 xanax τζιαι εφύρτηκα όπως τον γάρο.

3 comments:

  1. Αμάνα μου, άλλος με xanax. Εν να τα αρκέψω τζαι εγιώ αλλόπως, ίντα είμαι τίποτης παρακαθκιανός;

    Ερώτηση όμως, τα xanax γιατί τα εκατέβασες; Έκαμε σου καμιά μαλακία στο τέλος;

    ReplyDelete
  2. appare Εν πολλα καλα σε τεθκιες περιπτωσεις.

    Andy Ευχαριστω ρε μανα μου, επισης

    ReplyDelete