Wednesday 12 August 2009

2009

Ο μαι γκοντ.

Εγώ εν ημουν ποττέ άθρωπος που εννα πάει να κάμει κρούζινγκ μεστα όρη τζιαι τα παραρά. Γενικά είμαι (?), ήμουν εννοω χαμηλών τόνων. Όσον αφορά τις σχέσεις μου με κόσμο γενικά εν ετολμούσα, επούττεφκα τζιαι πόσον μάλλον να πλησιάσω εγώ έναν που με ενδιαφέρει κάπως πιο ερωτικά ρε παιδί μου.

Πάντα εσίεζουμουν.

Με τες κακές παρέες που έμπλεξα ποτζί στην Αγγλία, αρκέψαμε τωρα να κυκλοφορούμε τζιαι σε τόπους έξω που το space που επεριορίζουμουν τόσα χρόνια. Άρκεψα τζιαι πάω στο γκευ κλαπ της Κύπρου, στο Δασούδι, στο Πισσούρι τζιαι γενικά στα cruising spots.

WTF? Ελείφτηκεν το σεξ το φυσιολογικό ? Γιατί γυρέυκουμαι μεστα ακάμωτα? Ασπουμε ζουμε στο 2009 οι στον μεσαίωνα. Τούτη εν η αλήθκεια της προοδευτικότατης Κύπρου. Τζιαι έχω το απορία πως οι υπόλοιποι συνομήλικοι μου καταφέρνουν να βρίσκουν κόσμο για σεξ/σχεσεις/whatever με πιο φυσιολογικούς τρόπους.

Ευτυχώς φέφκω σύντομα τζιαι μπορώ να παραιτήσω, να σταματήσω να ασχολούμε.

Αν τα καταφέρω.

1 comment: