Friday 4 December 2009

filth

To body fat μου έπεσε στο 9% which makes me a very happy young man. Εφκαλα τον κολο μου στο γυμναστηριο και επιτέλους απέφερε καρπούς. Δυστυχώς εγώ συνεχίζω να βλέπω κοιλιά και ακόμα να μεγαλώσουν τα χέρια μου όσο πρέπει.

Ίσως να ευθύνεται τζιαι στην διατροφή μου αλλά έν τρωω άσχημα. Ο γυμναστής μου είπε ότι πρέπει να παίρνω πρωτεινες τζιαι εφόρτωσεν μου μιαν σίκλα με χάπια τζιαι shakes για να πίννω κάθε μέρα. Εγώ είπα του εν τα θέλω τζιαι έδωκα του τα πίσω τζιαι σκέφτομαι να αρχίσω τα αναβολικά γιατι με τζίνα εννα γίνω όπως τζίνους που βλέπω μέστα κλαπ τους πρησμένους τζιαι εν θα νώθω τίποτε. Η μέση μου έγινε σχεδόν 30 σαιζ τζιαι νιώθω skinny τζιαι εν μου αρέσκει καθόλου που με φκάλλουν τζιαι πελλό ότι έν πρέπει να προσέχω τι τρωω τζιαι ότι είμαι μια χαρά τζιαι ότι παστινίσκω.

Ευτυχώς εν Παρασκευή σήμερα τζιαι το Σ/Κ έχω εξόδους οπόταν εν νομίζω να φάω τίποτε ως την Κυριακή για να καταφέρω να κοιμηθώ, εκτός τζιαι αν πιω κανένα χάπι αντι για τζίνο. Βαρκούμαι λλίο να φκω, εν έχω διάθεση να επαναλάβω την ίδια ιστορία που κάμνω κάθε Σ/Κ γιατί καταντά τζιαι νάκκον κουραστικό. Άσε που εν παγωνιά τουτες τες μέρες τζιαι που διάθεση να περιμένεις έξω που τα κλαπς. Επίσης πόσες φορές να ακούσω την ίδια μουσική που τους ίδιους DJs. Φέφκω που το ένα κλαπ, πάω στο άφτερ, πάω στο άφτερ άφτερ τζιαι συνέχεια τα ίδια. Εμάθαμεν τα τραούδκια που έξω.

Anyways εννα σταματήσω να κάμνω όπως το πουττί το κλαμένο τζιαι να σαστώ να φέφκω γιατί εβαρέθηκα τούτη την αδράνεια μου.

2 comments:

  1. Φίλε μου μέσα που τα λεγόμενα σου εκπέμπεται μια βαθιά ουσία που αντικατοπτρίζει το απύθμενο νόημα της καθημερινότητάς σου και το πολύπλευρο είναι της ζωής σου...
    Αν δεν το κατάλαβες εν πειράζει...Φταίν οι πρωτείνες!

    ReplyDelete
  2. Σορρυ αλλα επειδη ειμαι νακκον φτανος τζιαι φοιτητης της Αγγλιας τζιαι οπως ξερεις εμας φακκα η γλωσσα μας στα Ελληνικα, δυσκολευκουμαι να το καταλαβω νακκον.. Η οποιαδηποτε διαφωτιση εν ευπροσδεκτη. Επισης τες πρωτεινες εν τες επιασα (ακομα)..

    ReplyDelete